maandag 6 juli 2009

Regen

Eindelijk regen zuchten de planten....bwaaa regen zucht mijn moeder die moet vertrekken met de fiets...Eindelijk afkoeling zuchten de oudjes...ooo de zon is weg zuchten de studenten in vakantie

Saartje en ik zijn mooi afgestudeerd in de tropische geneeskunde (postgraduaat)en we hebben dat fantastisch goed gevierd met een spetterend couleur café festival. Zalige optredens gehad, goed geamuseerd met de klasgenoten en met onze squeeze beee. Ik had het wel een beetje in mijn rug van de vermoeidheid. Maar na goede rust is dat overgegaan.
nu ben ik weer aan het werk bij het wit gele kruis, en het is alsof ik niet gestopt ben, werken leer je blijkbaar niet snel af. Ik geniet er wel van, neem men tijd en voel me veel meer ontspannen dan voordien bij het werken, wat dus wel heel positief is.

Net een warm en leuk weekend achter de rug met Stijn en Nico en Vera en met Saartje natuurlijk. Sité feestje, blaarmeersen, oma en opa, en een gezellig etentje met de ouders en broer zussen.

Nu naar AS adventure voor enkel snufjes te kopen.

hupla