zaterdag 7 augustus 2010

terug in Nepal

Hoi iedereen!
Ik schrijf je als een spastje en niet langer in naam van twee.
Denk maar niets verkeerd. Alles is dik in orde met de spastjes. De liefde is groot.
De liefde voor India iets minder.

Na drie weken rondtouren in India hadden we er wel genoeg van. De mensen laten je her gewoon niet met gerust. Niet zo fijn.
Ik had het in mijn hoofd gekregen dat ik yoga wou doen in Nepal. We hadden enkel nog een maand visa over en ik wou iets van meerdere maanden doen.
Dus ja, Nepal Pokhara. Hier zit ik dan in dit prachtige oord. Prachtig meer, mooie heuvels en zalig uitzicht over de Himalaya. Ik doe hier een twee maanden opleiding in de yoga in Sadhana yoga centre. Het zijn hier heel lieve mensen, lekker eten en goede yoga met een vol dagprogramma.
Saartje dacht eerst mee te komen maar heeft zich bedacht. Yoga is niet echt haar ding en ze wou me mijn ding laten doen. Ik ben haar daarvoor zo dankbaar. Ik mis haar.

Onze reis met Saartjes ouders, broer en schoonzus was leuk, maar vermoeiend.
Het was tof om met hen te reizen en ons te kunnen verwonderen over de pracht en zotheid van India. Tegelijkertijd hebben we ons lekker kunnen frustreren over de gewiekste IndiĆ«rs die ons altijd het leven moeilijk willen maken. Liegen, misverstanden, verkopen, dit dat dit dat , hey brother, hey sir, hey sister, hey uncle, hey my friend….bla bla bla doe you wanne see my shop, do you want a guide, you want this, that…..NO ;)

Wel ja, ze kunnen maar proberen om wat geld in hun zak te krijgen.

Dus nu de rust voor mij.

Ik hoop hier mijn conditie wat op te krikken.

Anna doe dat goed….Bram gij ook….;)
Gelukkige verjaardag Lyssa mijn allerliefste zus waar ik zo blij voor ben…
Gelukkige verjaardag Manu

Dikke kussen

Simon

http://www.sadhana-asanga-yoga.com/
E-mail : yogiasanga@fewanet.com.np
yogiasanga@gmail.com

OR CALL US : +977-061-694041
061-464601

Mobile: +9846078117 and
+9846078118
Je kan me tot de 20 ste nog op dat Belgisch nr bellen.
Maa bel na zeven uur! Betekend voor jullie na 15u15.

Cheers